پخش عمده تیغ

روش‌های متنوعی برای اصلاح و شیو کردن وجود دارد، عده‌ای از برخورد مستقیم تیغ روی پوست می‌ترسند و برخی هم چنان ترجیح می‌دهند همین روش را انتخاب کنند.

با تمام این تفاسیر تیغ کاربرد زیادی در سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه دارد و شما نمی‌توانید به عرضه محصولات بهداشتی در فروشگاه کوچک خود، هایپرمارکت  بزرگ یا داروخانه فکر کنید، اما به ارتباط با بهترین مرکز پخش عمده تیغ احتیاجی نداشته باشید.

مزایای استفاده از تیغ

اصلاح با تیغ مستقیم مزایای بسیار زیادی دارد و به خاطر همین مزایا در سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه استفاده از تیغ بسیار مرسوم است. چه برای کوتاه کردن دم خط و ایجاد خط ریش چه برای تمیز کردن ابرو. در ادامه برخی از مزایای این ابزار شیو که بسیار هم قدیمی است را باهم مرور می‌کنیم.

بهترین نوع اصلاح مردانه!

شاید باور نکنید، اما با کیفیت‌ترین و ماندگارترین مزیت استفاده از تیغ برای اصلاح این است که بهترین خاطره اصلاح مردانه در زندگی فرد خواهد بود.

زیرا صورت را به شدت لطیف و تمیز می‌کند و یک پوست صاف و یکدست بر جای می‌گذارد. البته به شرطی که تیغ درجه یک و صاف باشد و آرایشگر زاویه درستی برای قرار دادن آن روی صورت در نظر بگیرد. اگر قصد خرید تیغ در تعداد بالا را دارید با مرکز پخش عمده تیغ تماس بگیرید.

اگر شما از مخالفان استفاده از قرار دادن تیغ روی پوست باشید، احتمالا خاطره بدی دارید. خشک شدن پوست، بریدن سر جوش‌ها یا ایجاد خراش خاطرات رایجی است که برخی از کاربران دارند. اما همه این‌ها قابل حل است.

قرار دادن تیغ‌های تیز و درجه یک روی ریش‌تراش‌های آهنی که یک دسته نازک دارند، غالبا بهتر عمل می‌کند تا تیغ‌های کاتری، یک حرفه‌ای پیش از قرار دادن تیغ روی صورت مشتری، پوست را با فوم یا خمیر اصلاح و انواع روغن‌ها نرم می‌کند و سپس اقدام به اصلاح می‌کند. کیفیت و نتیجه این روش با هیچ روش اصلاح دیگری قابل قیاس نیست!

تیغ، تحریک پوست را کاهش می‌دهد

اگر برای شیو ژیلت را انتخاب کنید باید چندین بار آن را روی پوست بکشانید، ماشین‌های اصلاح هم همین ویژگی را دارند و روی پوست مالش داده می‌شوند.

اما یک تیغ تیز فقط با یک بار عبور از روی پوست شما آن را تمیز می‌کند. بنابراین فقط یک ضربه طول می‌کشد تا اصلاح عالی انجام شود و پوستی بدون تحریک داشته باشید. هرچه تیغ تیزتر باشد، تحریک و برآمدگی کمتر است و نتیجه رضایت‌بخش‌تر.

فرقی نمی‌کند آقایان برای اصلاح صورت از آن استفاده کنند یا خانم‌ها برای ابرو، بهتر است شیو با تیغ یک روز در میان انجام شود تا پوست اجازه تنفس پیدا کند. برای خرید تیزترین تیغه‌ها از مرکز پخش عمده تیغ اقدام کنید.

تیغ هزینه کمتری دارد

تیغ همیشه در فروشگاه شما خریدار دارد، زیرا همه افراد جامعه توان خرید ژیلت و ژل‌های موبر و دستگاه‌های گران قیمت را ندارند. اما تیغ وسیله‌ای است که همه اقشار جامعه با هر سطح درآمدی به آن احتیاج دارند.

در شرایطی که باید برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای اصلاح پس‌انداز کرد، اما خرید تیغ هزینه زیادی روی دست خریدار نمی‌گذارد. حتی اگر در کنار آن بخواهد برس برای پخش خمیر ریش، کاسه خمیر یا فوم اصلاح را هم خریداری کند، هزینه آن بسیار کمتر از دیگر تجهیزات اصلاح خواهد بود. برای خرید تیغ در تعداد بالا با مرکز پخش عمده تیغ ارتباط بگیرید.

افراد با استفاده از تیغ حتی به پرداخت هزینه به مراکز زیبایی هم بی‌نیاز می‌شوند، زیرا به صورت حرفه‌ای در منزل اصلاح می‌کنند. ضمنا این کار صرفه‌جویی در وقت را هم به همراه دارد و باعث می‌شود فرد همیشه ایده‌ال به نظر برسد.  

تیغ، دوستدار محیط زیست است!

تیغ به مراتب از ژیلت‌هایی با دسته پلاستیک فشرده و بسته بندی پلاستیکی برای محیط زیست مفیدتر است. زیرا پوشش آن کاغذی است و شما ریش تراشی که تیغ در آن جای می‌گیرد را یک‌بار می‌خرید و یک عمر استفاده می‌کنید. انواع ژل و کرم موبر نیز قوطی‌های پلاستیکی دارند که برای تجزیه آن‌ها چند صد سال زمان لازم است.

یک فعالیت آرایشی آرام‌بخش را تجربه کنید

آراستگی همیشه حس خوبی به فرد می‌بخشد. چند کار معمولی در زندگی وجود دارد که می‌تواند داروی عالی برای آرامش باشد که از جمله آن می‌توان به باغبانی، آشپزی و رسیدگی به حیوانات خانگی اشاره کرد.

اصلاح نیز یکی از این کارهاست. افرادی که خودشان اصلاح می‌کنند، اعتماد به نفس بیشتری دارند و معمولا بیشتر از خودشان احساس رضایت می‌کنند. افرادی که به خودشان زیاد اهمیت می‌دهند در بخشی از حمام یا راهرو محیطی راحت پیدا می‌کنند و  کرم اصلاح، مرطوب‌کننده‌ها و حوله‌های گرم و خنک را در آن می‌چینند و  با رایحه‌درمانی فرایند اصلاح را برای خود دلپذیرتر می‌کنند.

فرآیند اصلاح مستقیم با تیغ به فرد این امکان را می‌دهد که سرعت کارها را کاهش یا افزایش دهد، استراحت کند و از چیزهای ظریف زندگی لذت ببرد. چنانچه برای قفسه لوازم بهداشتی خود به کارتن‌های بزرگ تیغ احتیاج دارید ما در مرکز پخش عمده تیغ آمادگی خدمات رسانی به شما را داریم.

خرید عمده تیغ

اگر به نظر شما خرید عمده تیغ انقدرها هم مهم نیست، سخت در اشتباهید. زیرا این محصول فلزی است و با وجود اینکه هم در داخل کشور تولید می‌شود و هم برندهای وارداتی آن موجود است، اما نحوه نگهداری از بسته‌های تیغ بسیار مهم است. زیرا رطوبت و سرما ممکن است بر قدرت بُرندگی آن اثر بگذارد و حتی در برخی موارد درب کارتن‌های بزرگ را که باز کنید با بسته‌های زنگ زده مواجه شوید.

آنچه که باعث می‌شود مشتریان شما مجددا برای خرید تیغ به شما مراجعه کنند، کیفیت این محصول است. یک اصلاح باکیفیت و آرامش بخش تنها در صورتی محقق می‌شود که تیغ تیز باشد. بنابراین باید دقت کافی را داشته باشید که از مراکز پخش عمده تیغ معتبر خرید کنید.

این محصول معمولا در سبد خرید مشتریان شما قرار خواهد داشت و چون در زمره کالاهای مصرفی است، هر چقدر که بتوانید با قیمت مناسب‌تری آن را تهیه کنید، سود بیشتری نصیبتان خواهد شد. ما به صورت مستقیم با داروخانه‌ها، مراکز فروش محصولات آرایشی و بهداشتی و هایپرمارکت‌ها مرتبط هستیم و با بهترین قیمت اقدام به پخش عمده تیغ می‌نماییم. با ما تماس بگیرید

سفارش و خرید عمده