پخش عمده ژل های روان کننده (لوبریکانت)

وقتی حرف از پخش عمده ژل های روان کننده (لوبریکانت) و خرید آن‌ها به میان می‌آید عموما مردم با دو نوع واکنش روبرو می‌شوند، یا احساس سرخوردگی می‌کنند و یا خجالت! گروه اول گمان می‌کنند که استفاده از روان‌کننده‌ها یعنی ضعف در رابطه یا ناتوانی جنسی و گروهی دیگر از بیان مشکلات زناشویی خود و پیدا کردن درمانی برای آن خجالت می‌کشند.

اما حتی افراد سالم نیز که به تحکیم روابط خود با همسرشان اهمیت می‌دهند و به دنبال لذت بیشتری از رابطه زناشویی هستند، استفاده از انواع ژل‌ها را به صورت مداوم در برنامه دارند. با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات زوجین در دنیای امروز از سردی روابط جنسی و مشکلات در رابطه نشات می‌گیرد، امروزه استفاده از انواع ژل‌ها توسط پزشکان و مشاوران خانواده تجویز می‌شود.

بنابراین چنانچه شما صاحب یک داروخانه، یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی یا هایپر مارکت بزرگ هستید، ارتباط با یک مرکز پخش عمده ژل های روان کننده (لوبریکانت) علاوه بر اینکه می‌تواند مشتریان زیادی برای شما به همراه داشته باشد، سود خوبی را نصیب شما خواهد کرد، زیرا بدون واسطه و با بهترین قیمت به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده‌اید.

کاربرد ژل های روان کننده (لوبریکانت)

علاوه بر اینکه ژل‌های روان‌کننده برای لذت بردن بیشتر از رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما اینطور نیست که همواره جنبه فانتزی داشته باشند. پزشکان معمولا انواع ژل‌های روان‌کننده را زمانی تجویز می‌کنند که بیمار دچار خشکی واژن، درد در هنگام رابطه جنسی یا در دوران یائسگی خود قرار داشته باشد. به علاوه خانم‌هایی که دچار انواع سرطان‌ها هستند و تحت پرتو درمانی و شیمی درمانی قرار می‌گیرند، عموما خشکی واژن را تجربه می‌کنند و پزشکان برای کاهش زخم، درد و سوزش، ژل‌های لوبریکانت را در نسخه سفارش می‌دهند.

خانم‌هایی که به تازگی فرزندشان متولد شده است و در دوران شیردهی قرار دارند نیز گاهی خشکی واژن را تجربه می‌کنند. بنابراین روان‌کننده‌ها نه فقط به عنوان یک محصول مقاربتی بلکه به عنوان یک دارو نیز همواره متقاضیان خاص خود را دارد و بهتر است برای تهیه آن به یک مرکز معتبر پخش عمده ژل های روان کننده (لوبریکانت) مراجعه کنید.


این ژل در زمینه معاینات پزشکی نیز کاربرد گسترده‌ای دارد، به طوری که در بیمارستان‌ها و مطب‌هایی که متخصصان زنان و زایمان فعالیت دارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. پزشکان، پرستاران و ماماها از روان کننده معمولاً در معاینات واژینال و سونوگرافی ترانس واژینال استفاده می‌کنند. این ژل مستقیماً با سطح دستگاه اسپکولوم یا اولتراسوند تماس پیدا می‌کند تا نفوذ دستگاه به بدن راحت‌تر شود و امکان حرکت آزادتر برای بررسی بدن بیمار فراهم شود.

استفاده از روان کننده از تحریک ناشی از مالش تجهیزات پزشکی به دیواره‌های واژن جلوگیری می‌کند و ضامن سلامتی بیمار در حین معاینه است. معاینات رکتوم (انتهای روده راست) همچنین با این ژل امکان‌پذیر است. پزشکان برای اطمینان از راحتی و جلوگیری از پارگی رکتوم به روان کننده نیاز خواهند داشت. بنابراین چند مورد از مهم‌ترین نهادهایی که به مراکز پخش عمده ژل های روان کننده (لوبریکانت) وابسته هستند، مطب‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز تخصصی سونوگرافی و بیمارستان‌ها هستند.

آیا ژل های روان کننده (لوبریکانت) حساسیت زا هستند؟

روان‌کننده‌های لوبریکانت هیچگونه حساسیت و عارضه‌ای برجای نمی‌گذارند، زیرا اگر چنین بود، پزشکان زنان بدون تست از این ماده برای بررسی‌های واژینال استفاده نمی‌کردند یا متخصصین سونوگرافی از آن برای روان کنندگی روی بدن افراد بهره نمی‌گرفتند. این ژل را بدون نسخه پزشک نیز می‌توان از داروخانه، برخی هایپرهای بزرگ و فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی تهیه کرد.

اگرچه بدن انسان‌ها با هم تفاوت دارد و ممکن است در موارد نادری قرمزی، خارش و التهاب گزارش شود، اما به طور کلی این ژل‌ها یا بر پایه آب یا حاوی روغن نارگیل و وازلین و یا سیلیکون هستند. تنها نکته‌ای که مهم است توجه به تاریخ تولید و انقضای محصول است، بنابراین بهتر است از مطمئن‌ترین مرکز پخش عمده ژل های روان کننده (لوبریکانت) اقدام به خرید در تعداد بالا نمایید.

نکات مهم برای خرید عمده ژل های روان کننده (لوبریکانت)

برخی از واسطه‌ها و فروشگاه‌ها ترجیح می‌دهند بسیاری از ملزومات آرایشی و بهداشتی، دارویی و به ویژه مقاربتی را از خارج از کشور و یا نمایندگان غیر رسمی آن‌ها در داخل خریداری کنند. اگرچه بیان کردیم که ژل‌های روان کننده معمولا خطری ندارند و بدون نسخه پزشک هم قابل خریداری هستند، اما به این نکته هم اشاره کردیم که تاریخ تولید و انقضای محصول بسیار حائز اهمیت است.

لذا برخی از سودجویان فقط در سودای پول بیشتر انواع روان‌کننده‌های غیر بهداشتی و تاریخ گذشته را با جعل برچسب با قیمتی کمتر از فی بازار به فروش می‌رسانند و قصد اختلال در بازار محصولات بهداشتی را دارند. در نظر داشته باشید که ژل لوبریکانت با نام برندهای متنوع عرضه می‌شود، اما باید دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد، چه در مرحله انبار و چه در زمان عرضه در جای خشک و خنک نگهداری شود و حتما دارای تاریخ تولید و انقضای دقیق باشد.

چنانچه قصد دارید محصول با کیفیت و مجوزدار را در تعداد بسته‌های بالا با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید، ما در مرکز پخش عمده ژل های روان کننده (لوبریکانت) آماده ارایه خدمات به داروخانه‌ها، کلینیک‌ها و فروشگاه‌ها هستیم.

چرا خرید از مرکز پخش عمده ژل های روان کننده (لوبریکانت) منطقی است؟

خرید عمده یعنی داشتن برنامه‌ریزی اقتصادی صحیح. فرقی نمی‌کند که شما صاحب داروخانه هستید یا مدیر یک کلینیک سونوگرافی، پزشک متخصص زنان هستید یا مامور خرید بخش بهداشتی یک هایپر مارکت بزرگ، خرید عمده بی‌واسطه بزرگ‌ترین دستاورد مالی شما برای خودتان و مجموعه‌ای که در آن مشغول کار هستید خواهد بود. چرا خرید از مرکز پخش عمده ژل های روان کننده (لوبریکانت)؟

زیرا با هزینه کمتر خرید بیشتری انجام خواهید داد، زیرا دست واسطه‌ها را دور خواهید کرد و مستقیم از سرچشمه خرید می‌کنید، زیرا به جای اینکه در برابر محصول بی‌کیفیت و تاریخ گذشته با چند واسطه برای مرجوعی مواجه باشید، محصول با کیفیت و مدت‌دار را مستقیما از مرکز پخش اصلی تهیه می‌کنید.

بنابراین هم منطقی است و هم اقتصادی که برای خرید انواع روان‌کننذه از برندهای معتبر و رایحه‌های پرطرفدار با مرکز پخش عمده ژل های روان کننده (لوبریکانت) وارد تعامل شوید. ما در کنار شما هستیم تا بهترین محصول را با کمترین قیمت به شما عرضه کنیم و شاهد کسب بالاترین سود توسط شما باشیم.

سفارش و خرید عمده