پخش عمده کرم های تاخیری

زوج پخش تامین محصولات زناشویی و پخش عمده کرم های تاخیری با قیمت رقابتی، در اسرع وقت و قابل تحویل و ارسال در سرتاسر ایران، تهران، مشهد، اصفهان

به گواه کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب از هم گسستگی بنیان‌های خانوادگی می‌شود، سردی زوجین نسبت به هم است.

وجود مشکلات مختلف در رابطه همسران سبب می‌شود تا ابتدا سردی جنسی و سپس سردی عاطفی رخ دهد و سطح مشکلات خانوادگی فراتر برود.

کرم‌های تاخیری راه حلی موقتی برای انزال زودرس هستند که به راحتی قابل استفاده‌اند و معمولا به سرعت عمل می‌کنند. چنانچه در داروخانه و یا فروشگاه بزرگ خود قصد عرضه این محصولات را دارید، بهتر است برای دسترسی به بهترین قیمت به مرکز پخش عمده محصولات زناشویی و کرم های تاخیری متصل شوید.

زودانزالی چیست

انزال زودرس یا زود انزالی عارضه‌ای است که مرد در حین رابطه جنسی خیلی سریع ارضا شود  بدون اینکه همسر وی به مرحله لذت جنسی رسیده باشد.

متاسفانه این یک مشکل رایج در بین بسیاری از زوج‌هاست. بر اساس نظرات کارشناسان و پزشکان، بسیاری از روابط جنسی بین ۵ تا ۶ دقیقه طول می‌کشند، در حالی که اگر مردان طی یک دقیقه ارضا شوند، از این عارضه با عنوان زود انزالی یاد می‌کنند.

جالب است بدانید برخی زوج‌ها هیچ مشکلی با این قضیه ندارند و به نحوی با این پدیده کنار می‌آیند، اما اگر انزال زودرس موجب ناراحتی و افسردگی فرد یا شریک جنسی او شود، پای درمان‌هایی نظیر کرم های تاخیری به میان می‌آید.

مزایای استفاده از کرم های تاخیری چیست

کرم‌های تاخیری زمانی که مشکل فرد برای زود انزالی صرفا مشکلات فیزیکی و جسمی باشد  و بررسی‌های پزشکی عواملی مانند اضطراب و یا دیگر مشکلات هورمونی را عنوان نکرده باشد، حتی بدون نسخه پزشک هم قابل استفاده است. از جمله مزایای استفاده از این کرم‌‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان آسان زود انزالی

استفاده از کرم‌های تاخیری یکی از سریع‌ترین و ساده‌ترین روش‌ها برای مقابله با انزال زودرس است. تنها کاری که فرد باید انجام دهد این است که قبل از رابطه جنسی از این کرم استفاده کند، در نتیجه به سرعت اثرگذاری این کرم اتفاق خواهد افتاد.

  • درمان در هنگام نیاز

مشتریان شما فقط زمانی که قصد دارند از انزال زودرس جلوگیری کنند از این کرم‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین این کرم‌ها مانند برخی داروها نیست که استفاه مداوم از آن‌ها در دستور کار قرار بگیرد. در نتیجه اگر فردی مداوما رابطه جنسی ندارد، لازم نیست نگران مصرف مکرر دارو باشد.

این درحالی است که بسیاری از درمان‌های دیگر باید مداوم باشد و هر روز دارو مصرف شود. بنابراین احتمالا این محصول بیش از دیگر داروهای تاخیری در داروخانه شما مورد استقبال قرار گیرد. برای خرید آن به تعداد زیاد با مرکز پخش عمده کرم های تاخیری ارتباط بگیرید.

  • مواد تشکیل دهنده بی خطر

ماده تشکیل دهنده کرم‌های تاخیری درصد کمی لیدوکائین و تا حدودی بنزوکائین یا پریلوکائین است. این مواد را بی‌حس کننده‌های موضعی بی‌خطر می‌نامند و اگر به طور صحیح افراد از کرم‌ها استفاده کنند، مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد.

استفاده صحیح یعنی اینکه فرد فقط در هنگام رابطه جنسی و اندکی قبل از آن از این کرم استفاده کند و استفاده مکرر و منظم را کنار بگذارد.

البته اصلا بعید نیست که  بدن برخی از افراد واکنش های نامطلوبی به یک بی‌حس کننده نشان دهد، اما اکثر افراد حساسیتی به این مواد ندارند زیرا گزارشی تا کنون مبنی بر واکنش‌های شدید آلرژیک به کرم‌های تاخیری گزارش نشده است. 

با این اوصاف، استعمال کنندگان باید بدانند که احساس ذوق ذوق شدن یا گرم شدن روی بدن پس از مالیدن کرم، کاملا طبیعی است.

  • امکان خرید بدون نسخه پزشک

اکثر کرم‌های تاخیری را می‌توان بدون نسخه پزشک خریداری کرد یا به صورت آنلاین سفارش داد، این یعنی مشتریان شما احتیاجی به نسخه برای خرید ندارند.

برخی از افراد از مشورت مشکلات جنسی خود با پزشک معالج احساس شرمساری می‌کنند، بنابراین خرید شما از مرکز پخش عمده کرم های تاخیری و پر کردن قفسه‌های آرایشی بهداشتی فروشگاهتان می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت شما بکشاند.

  • یک درمان کم هزینه

البته مهم‌ترین سوالی که برای کاربران پیش می‌آید این است که آیا واقعا کرم های تاخیری مشکل را حل می‌کنند یا خیر.

در پاسخ باید گفت در بسیاری از موارد بله، مصرف کننده نتیجه مورد نظر را دریافت می‌کند و کرم‌ها موثر واقع می‌شوند. با این حال بدن انسان‌ها با هم متفاوت است، ممکن است یک نفر اثرات بی‌حسی را دیرتر متوجه شود و یک نفر با بی‌حسی بیش از حد مواجه شود.

اما به طور کلی مشکل حاد و جدی برای فرد با چند بار استفاده محدود به وجود نخواهد آمد. اگر بدن به کرم تاخیری حساسیت نشان داد بهتر است مصرف آن قطع شود.

چرا خرید از مرکز پخش عمده کرم های تاخیری؟

شما به عنوان یک فروشنده خرده فروش، کالاهای متعددی برای عرضه دارید. چه داروخانه باشید چه فروشگاه آرایشی و بهداشتی چه یک هایپر مارکت بزرگ. بزرگترین سود شما زمانی رقم خواهد خورد که دست واسطه‌ها را کوتاه کنید و بتوانید مستقیما از مرکز پخش عمده کرم های تاخیری، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

این کار چندین فایده دارد، اول اینکه با هزینه کمتر امکان خرید محصولات بیشتری را خواهید داشت. دوم اینکه به جای مواجه بودن با چندین واسطه که به هر علتی ممکن است از چرخه خرید کنار بروند، مستقیما با یک مرکز و مجموعه معتبر مواجه خواهید بود و سوم اینکه نگران استاندارد بودن محصولات و یا انقضای آن‌ها نخواهید بود.

بهترین مرکز پخش عمده کرم های تاخیری

اگر برای تکمیل ویترین محصولات جنسی خود به دنبال خرید کرم‌های تاخیری هستید، بهترین راه برای شما خرید از مراکز پخش عمده کرم های تاخیری است.

مشتریان شما قطعا به دنبال بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌گردند و این مهم زمانی محقق می‌شود که شما بتوانید محصولات عمده خود را با مناسب‌ترین قیمت بازار خریداری کنید.

در نظر داشته باشید که قیمت محصولات از عرفی برخوردار است و اگر محصولات وارداتی را زیر فی بازار تهیه کنید، امکان اینکه دارای علامت استاندارد، تاییدیه سازمان غذا و دارو یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را نداشته باشند، زیاد است.

هم چنین برخی از کلاهبرداران با جعل برچسب، تاریخ تولید و انقضای محصولات را تغییر می‌دهند و متاسفانه با سلامت مردم بازی می‌کنند.

بنابراین انتخاب بهترین مرکز پخش عمده کرم های تاخیری بسیار مهم است. به همین جهت اصرار داریم که ارتباط با واسطه‌ها را تا جایی که می‌توانید تقلیل دهید و به صورت مستقیم با فروشنده ارتباط بگیرید.  

سفارش و خرید عمده