پخش عمده ژل بهداشتی آقایان ویرگو

ژل بهداشتی آقایان چیست؟

پخش عمده ژل بهداشتی آقایان ویرگو – یکی از مهمترین لوازم بهداشتی که هر مردی در هر سنی باید به طور منظم از آن استفاده کند، ژل بهداشتی آقایان است. 

یکی از بخش های بسیار مهم در بدن آقایان ناحیه تناسلی است که این ناحیه بسیار حساس بوده و در معرض بیماری ها و آلودگی های فراوانی (عرق سوز شدن) قرار دارد ، برای این منظور و حفظ سلامت این ناحیه باید از ژل های بهداشتی استفاده نمود و در شرایط مختلف ناحیه را توسط ژل بهداشتی شستشو داد و محیط را عاری از هر گونه باکتری و قارچ و … نمود.

با توجه به اينکه بخش قابل توجهي از عفونت هاي بانوان از طريق آقايان منتقل مي گردد، ضد عفوني کردن اين ناحيه با ژل بهداشتي مانع انتقال آلودگي مي گردد.

مزایای استفاده از ژل بهداشتی آقایان:

در تولید ژل بهداشتی آقایان از مواد تقویت کننده و ضد عفونی کننده پوست استفاده می شود. از طرفی شست و شوی ناحیه تناسلی با استفاده از این محصول، به جوانسازی و تقویت پوست کمک می کند. معمولا برخی از آقایان با مشکلاتی نظیر خارش، سوزش و التهاب در اندام تناسلی خود مواجه هستند. در اینصورت ژل بهداشتی آقایان بهترین انتخاب برای از بین بردن تمامی بیماری هایی است که ممکن است در این ناحیه به وجود بیاید.

علاوه بر اینکه استفاده از آن پیش از آمیزش جنسی الزامی است، لازم است تا بعد از فعالیت های ورزشی، شنا و فعالیت هایی که باعث بروز عرق و کثیفی می شود، از این ژل استفاده شود.

چرا خرید از مرکز پخش عمده:

شما به عنوان یک فروشنده خرده فروش، کالاهای متعددی برای عرضه دارید.چه داروخانه باشید چه فروشگاه آرایشی و بهداشتی چه یک هایپر مارکت بزرگ. بزرگترین سود شما زمانی رقم خواهد خورد که دست واسطه ها را کوتاه کنید و بتوانید مستقیما از مرکز پخش عمده محصول خود را خریداری کنید.

اینکار چندین فایده دارد ، اول اینکه با هزینه کمتر امکان خرید محصولات بیشتری را خواهید داشت . دوم اینکه به جای مواجه بودن با چندین واسطه که به هر علتی ممکن است از چرخه خرید کنار بروند، مستقیما با یک مرکز و مجموعه معتبر مواجه خواهید بود. و سوم اینکه نگران استاندارد بودن محصولات و انقضای آنها نخواهید بود. شما میتوانید از فروشگاه زوج پخش با خیال راحت به صورت عمده خرید کنید و دیگر جای نگرانی برای شما عزیزان باقی نمیماند.

چرا استفاده از ژل بهداشتی آقایان ویرگو توصیه می‌شود؟

این ژل بهداشتی دارای بهترین فرمولاسیون در میان انواع ژل شستشوی آقایان است. در فرمولاسیون ژل بهداشتی آقایان ویرگو، از الکل استفاده نشده و به همین دلیل استفاده از آن باعث آسیب به پوست حساس ناحیه تناسلی فرد نمی‌شود.

این محصول می‌تواند آلودگی‌هایی نظیر باکتری‌ها، قارچ‌ها و … را پاک کند. به همین دلیل از بروز انواع بیماری‌های عفونی در ناحیه تناسلی و همچنین از عرق‌سوز شدن این اندام جلوگیری می‌کند.

ژل ویرگو را می‌توانید قبل و بعد از رفتن به استخر برای جلوگیری از هرگونه بیماری و عفونت مقاربتی روی آلت تناسلی استفاده کنید. علاوه بر این قبل و بعد از رابطه جنسی نیز می‌توان از ژل ویرگو استفاده کرد.

در صورتی که قصد برقراری رابطه دهانی (اورال) را دارید، بهتر است برای بهداشت بیشتر، آلت تناسلی خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید؛ زیرا بسیاری از بیماری‌های مقاربتی از طریق رابطه دهانی نیز به فرد منتقل می‌شوند. بنابراین می‌توانید برای بهداشت بیشتر از این ژل روی آلت تناسلی خود بزنید. این کار کمک می‌کند تا میل جنسی مرد بیشتر شود و در عین حال این اندام از هرگونه آلودگی برای شروع رابطه دهانی، پاک شود. علاوه بر این، ژل ویرگو می‌تواند باعث از بین رفتن بوی نامطبوع در ناحیه تناسلی فرد نیز شود.

در فرمولاسیون ژل بهداشتی آقایان ویرگو از ترکیبات گیاهی استفاده شده است. به همین دلیل این محصول بدون ایجاد هرگونه حساسیت، آسیب، خارش و سوزش عمل می‌کند. از جمله عصاره‌های گیاهی که در این ژل به کار رفته است شامل میخک، لوتوس و منتول هستند. این عصاره‌های گیاهی نه تنها باعث آسیب به پوست نمی‌شوند بلکه با تاثیر ضد التهابی که دارند، می‌توانند باعث کاهش التهاب، خارش و سوزش در پوست این ناحیه شوند.

توجه داشته باشید که بهتر است قبل از استفاده از ژل، دست‌های خود را به طور کامل بشویید. علاوه بر این بعد از استفاده از ژل، حدودا دو دقیقه برای تاثیر بیشتر صبر کرده و سپس آلت را با آب بشویید.

ترکیبات موثر ژل بهداشتی آقایان ویرگو :

  • میخك : دارای اوژنول، كاربوفلین، الكل، بنزیلیك، بنزوات دموتیل، فورفوول و اتیلن می باشد اوژونول كه ماده اصلی میخك می باشد، آرام كننده و ضد عفونی كننده است که عفونت را براي آقايان کاهش مي دهند و برای تقویت نیروی جنسی سرد مزاجان مفید است.
  • نیلوفر آبی : دارای تانن، اسید گالیک و املاح مختلف است که نرم کننده و تسکين دهنده سوزش و خارش مي باشند و موجب افزايش گردش جريان خون در آلت تناسلي شده و احساس لذت، شادابي و رضايت را در طول روز براي مصرف کننده به وجود مي آورد و درتحریکات قوای جنسی به طور محسوس، اثر مفید نشان می دهد.
  • نعنا : دارای ماده ای به نام منتول است كه احساس خنكی و آرام بخش و ضد التهاب است. و از درد، قرمزي، تورم در بیضه ها جلوگیری می کند.
  • آلفا بیزابولول : ضد التهاب ، التيام بخش و تسكين دهنده است و از تحریکات پوستی جلوگیری می کند. و علاوه بر این خصوصیات، عملکرد ضدمیکروبی و ضدقارچی نیز دارد.
  • عصاره لوتوس : باعث شادابی و لطافت این ناحیه می شود و مانع حساسیت های پوستی می گردد.
روش مصرف :
  • بهتر است قبل از نزدیکی از این ژل بهداشتی استفاده نمایید.
  • قبل از استفاده باید دست ها شسته شوند.
  • ناحیه مد نظر را مرطوب نمایید و مقدار کمی از ژل را استفاده نمایید.
  • برای هر نوبت استفاده میزان کمی از ژل را بردارید پس از کف کردن ژل 2 دقیقه صبر کنید و سپس موضع را با آب شسته و خشک نمایید‏.‏

ویژگی ژل بهداشتی ویرگو آقایان:

  1. ضد قارچ و ضد خارش
  2. ضد عفونی كننده و تقویت نیروی جنسی سرد مزاجان
  3. ضد عرق سوز
  4. احساس خنكی و آرام بخش و ضد التهاب و التيام بخش
  5. عملکرد ضدمیکروب ، ایجاد رایحه مناسب و عملکرد تاخیری پيش از مقاربت

سفارش و خرید عمده