پخش عمده ژل ضدعفونی

ژل آمیزشی ضدعفونی کننده:

یکی از مواردی که در رابطه های جنسی بسیار مهم است، جلوگیری از انتقال بیماری های جنسی است. از این رو شرکت های تولید کننده محصولات زناشویی، اقدام به تولید محصولاتی کرده اند که علاوه بر ایجاد احساس خوشایند هنگام رابطه های جنسی، امنیت آنها را نیز تامین کرده و مانع خوبی برای انتقال بیماری های جنسی شده است. حاصل تلاش های این شرکت ها تولید انواع ژل های ضد عفونی کننده است. این محصولات با نوع ساختار خود تلاش میکنند تا انواع باکتری ها و ویروس های موجود در اندام های تناسلی را از میان برده و محیطی مناسب برای برقراری رابطه های جنسی را فراهم کند. توصیه می شود تا از این محصولات در رابطه های پر خطر و همچنین در رابطه های مقعدی استفاده شود.

PH چیست؟

معیار pH نشان می‌دهد که یک ماده اسیدی است یا بازی (قلیایی). این معیار اعداد 0 تا 14 را در بر می‌گیرد. ماده ای که pH آن کمتر از 7 باشد، خاصیت اسیدی دارد. pH بالاتر از 7 هم بازی (قلیایی) محسوب می‌شود.

محیط واژن به طور طبیعی، اسیدی است. اسیدی‌تر از پوست و سایر اندام‌های بدن. به طوری که pH آن در محدوده 3.8 تا 4.5 قرار دارد. این pH کمک می‌کند باکتری‌های مفید از جمله لاکتوباسیل‌ها حفظ شوند و باکتری‌های غیرمفید و بیماری‌زا از بین بروند. البته در شرایط مختلف بدن، pH طبیعی واژن ممکن است کمی تغییر کند. مثلاً در سنین باروری (15 تا 49 سال) pH واژن باید 4.5 یا کمتر از آن باشد. در حالی که قبل از بلوغ و در دوران یائسگی pH واژن قلیایی و بالاتر از 4.5 است.

چرا PH واژن مهم است؟

در واقع، محیط اسیدی واژن یک اثر محافظتی دارد. باکتری‌ها و قارچ‌های بیماری زا نمی‌توانند در این محیط اسیدی تکثیر شوند و رشد کنند. در نتیجه، اگر pH متعادل باشد، واژن به عفونت دچار نمی‌شود.

pH بالای 4.5 محیط مناسبی را برای رشد باکتری‌های بیماری زا فراهم می کند. واژینوزیس باکتریال (Bacterial vaginosis) و تریکومونیازیس (Trichomoniasis) از جمله عفونت‌هایی هستند که بر اثر بالا بودن pH واژن ایجاد می‌شوند.

یکی از علائم عفونت باکتریایی واژن این است که ناحیه تناسلی بویی شبیه بوی ماهی می‌دهد و به رنگ خاکستری، سفید و زرد در می ‌آید. همچنین، ممکن است ترشحات با خارش واژن و سوزش ادرار همراه باشد.

چه کسانی می‌توانند از ژل آمیزشی ضدعفونی کننده استفاده کنند؟

همه‌ی خانم‌ها می‌توانند از ژل آمیزشی ضدعفونی کننده، استفاده کنند. استفاده از این ژل‌ها برای کسانی که از تحریکات پوستی، خارش، خشکی و عفونت رنج می‌برند، بی‌خطر است.

ژل آمیزشی بانوان برای 2 گروه سنی مختلف ارائه می‌شود:

1)بانوان: ژل‌های آمیزشی مخصوص بانوان برای کسانی طراحی شده که رابطه‌ی جنسی دارند. این ژل‌ها علاوه بر حفظ بهداشت ناحیه‌ی تناسلی، احتمال ابتلا به عفونت‌های ناشی از روابط جنسی را هم کاهش می‌دهند.
2)خانم‌های یائسه: همانطور که می‌دانید در این دوران تخمک گذاری متوقف می‌شود و خانم‌ها دچار اختلالات هورمونی می‌شوند که خشکی واژن را زیاد می‌کند. ژل‌های مخصوص خانم‌های یائسه علاوه بر حفظ بهداشت، رطوبت این ناحیه‌ را افزایش می‌دهند.

خرید از پخش عمده ژل آمیزشی ضدعفونی کننده:

اگر به دنبال بهترین مرکز پخش عمده ژل آمیزشی ضدعفونی میگردید، آدرس را درست آمده اید. تنوع بالا، قیمت ارزان و کیفیت محصول، تمام مولفه هایی است که هنگام معامله با یک مرکز پخش عمده ژل آمیزشی باید در نظر گرفته شود. ما همه این مزایا را برای کاربران خود در نظر گرفته ایم و تقریبا در تمام نقاط کشور امکان دسترسی راحت مراکز فروش خرده به محصولاتمان را فراهم کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست برروی همین متن کلیک فرمایید.

سفارش و خرید عمده